لیلی تنهایی . . .

خرید بک لینک

چه عشقی بود آیا این که زارو بی قرارم کرد؟

شدم لیلای تنهایی غمین وغمگسارم کرد!

چه راهی بود آیا این؟ که پایانی نمی بینم

کنارجاده ای تنها اسیرانتظارم کرد!

چه دردی بود آیا این ؟که درجان ودلم افتاد

که قصد دین وایمانم، تمام اعتبارم کرد

چون آهو می خرامیدم میان دشت شادیها

قفس شد خانه ام اینک چراقصد بهارم کرد؟

دراین پاییز دلتنگی خوراک بادو طوفانم

شدم همخانه ی حسرت به دردوغم دچارم کرد

خدایا این چه زخمی بود که خوردم از زبان عشق

من این دیوانه شاعررا،خراب چشم یارم کرد

شاعر : جمیله عجم

چه کنم با دل .......

ما را در سایت چه کنم با دل .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 12:59

صفحه بندی