خداوندا :
اگر روزی بشر گردی ز حال بندگانت با خبر گردی
پشیمان میشوی از قصه خلقت،از این بودن
از این بدعت.خداوندا تو مسئولی.
خداوندا تو میدانی که انسان
بودن و ماندن در این دنیا
چه دشوار است،
چه رنجی میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است
دکتر علی شریعتی
چه کنم با دل .......
ما را در سایت چه کنم با دل .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 12:59