گفته اند قصه ی هر؛ عشق جدایی و غم است..
چه کنم...؟ این غم تو قصه بدانم یا نه...؟
در نبود تو اگر ؛ شخص غریبی آمد..
من به امید تو؛ از خویش برانم یا نه..؟
مانده ام بار دگر؛ باز شوی همدم من...؟
میدهی باز به؛ انگشت نشانم یا نه...؟
یک قدم پیش و یکی پس ؛ به جنونم آری..؟
میکنی در طلب؛ بوسه کمانم یا نه..؟
وقت دلتنگی و ماتم ؛ بغلم می آیی..؟
می شوی مونس؛ تنهایی جانم یا نه..؟
یک معما شدی؛ از بس که عجیبی ؛ تو بگو..
چه کنم با دل خود ؛ با تو بمانم یا نه...؟؟؟ufeff
ما را در سایت چه کنم با دل .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71